آماده کردن کودک برای اولین اصلاح مو

اصلاح مو در آرایشگاه کودک برای کودک شما تجربه جدید خواهد بود ، بنابراین گریه کودک امری طبیعی است و شما نباید زیاد نگران این موضوع باشید اما این یک اتفاق طبیعی است زیرا کودک اولین تجربه اصلاح موی خود را تجربه میکند .

اگر تمام راهکارهای گفته شده برایتان دلهره‌آور است، بهتر است که نوزاد خودتان را به آرایشگاه ببرید و از یک آرایشگر حرفه‌ای و با سابقه در زمینه‌ی کوتاهی موی نوزادان کمک بگیرید. درباره‌ی اینکه می‌خواهید موهای کودک شما چگونه باشد، راحت با آرایشگر صحبت کنید یا اگر ایده‌ای ندارید، نتیجه را به او بسپارید. اما اگر از نتیجه‌ی نهایی راضی نبودید، حتما صحبت کنید و بخواهید که تغییر ایجاد کنند.

کودکتان ممکن است به دلیل حضور در محیط جدید، چالش‌های نشستن روی صندلی بزرگ و روبه‌رو شدن با یک فرد غریبه کمی بترسد. اگر کودکتان آمادگی ندارد بهتر است از آرایشگر بخواهید وقت دیگری به شما دهد. از سوی دیگر، نسبت به رفتار کودک زود واکنش ندهید و به‌سرعت او را از آرایشگاه خارج نکنید. بهتر است به تجربه‌ی آرایشگرها اعتماد کنید و اجازه دهید که اول آن‌ها کنترل اوضاع را به‌دست بگیرند.

اگر متوجه شدید که کودک ترسیده یا تحت فشار است، اجازه دهید کمی استراحت کند، با یک اسباب‌بازی، پخش آهنگ یا یک میان وعده‌ی دلخواه، او را آرام کنید و بعد از مدت کوتاهی از آرایشگر بخواهید کار را مجدد انجام دهد. در صورت نتیجه ندادن، قرار را به روز دیگری موکول کنید.

◉ میتونید یکبار قبل از اصلاح کودک را به سالن آس بیاورید تا با محیطی که قرار است در آن اصلاح مو انجام شود آشنا شود .

◉ زمانی را انتخاب کنید که کودک شما در بهترین حالت خود است ، خواب خود را انجام داده باشد و سرحال باشد

◉ سعی کنید کودکتان را به سالن مخصوص کودک ببرید

◉ هنگام مراجعه برای اصلاح موی کودک خود یک شکلات یا آبنبات همراه خود داشته باشید ( البته در سالن آس همه چیز برای کودک شما فراهم است )

◉ بی حوصلگی فقط میتواند به سخت شدن اصلاح مو منجر شود . در سالن آس کودکان میتوانند روی صندلی های ماشینی بنشینند و به تماشای کارتون بپردازند و بسیاری از وسایل مخصوص کودک برای سرگرمی آنها وجود دارد پس نگران نباشید زیرا کودک شما سرگرم خواهد شد .

.
منابع :
.https://asbarber.com

آماده کردن کودک برای اولین اصلاح مو