کاغذ کادو برای کودکان (راهنمای خرید)

کاغذ کادو یکی از محصولاتی است که به سبب تنوع و کاربردی که دارد، محبوبیت زیادی نیز پیدا کرده است. کاغذ کادو یک ورقه نازک تهیه شده از کاغذ است که برای تزئین و کادو پیچ کردن برای هدیه دادن به کار می‌رود. در گذشته این کاغذها کاهگلی بودند، رفته رفته طرح و نقش‌های زیادی بر روی آن‌ها پیاده شد و امروزه نیز از کاغذ کادوهای سنتی و فانتزی استفاده می‌شود. در این مقاله قصد داریم تا شما را با خرید کاغذ کادو و همچنین تاثیراتی که این محصول بر روی هدیه شما می‌گذارد صحبت کنیم. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

.

انواع کاغذ کادو

کاغذ کادو در سه نوع عرضه می‌شود:

  • کاغذ کادو فانتزی
  • کاغذ کادو گلاسه
  • کاغذ کادو کرافت

در هنگام خرید کاغذ کادو به این موضوع دقت کنید که کاغذ کادو از نوع گلاسه و کرافت در وزن ایده‌آل ۷۰ گرم تولید می‌شود. سایز استانداردی که باید برای یک کاغذ کادو در نظر گرفته شود معمولا ۵۰×۷۰ می‌باشد. برای اینکه یک هدیه را به صورت دلخواه تزئین کنید بهتر است که با بازار بروز باشید.

هنگامی که قصد دارید کاغذ کادو را برای هدیه‌ای تهیه کنید باید به این موضوع دقت کنید که کاغذ در شکل و اندازه هدیه شما مانع و خللی ایجاد نکند. کاغذهایی که طرح‌دار هستند باید به یک شیوه درست از آن‌ها استفاده کرد.

.

چاپ کاغذ کادو چگونه است؟

خرید کاغذ کادو یکی از جذاب‌ترین کارها است، تنوعی که در این محصول وجود دارد می‌تواند شما را در یک دنیای زیبا و فانتزی غرق کند. کاغذ کادوهایی را انتخاب کنید که دوام بالایی داشته باشند. یعنی خیلی نازک و یا خیلی سفت نباشند. چاپ کاغذ کادو معمولا بر روی کاغذ کادوهایی از جنس گلاسه ۹۰ گرم با تحریر ۸۰ تا ۷۰ انجام می‌شود.

دقت کنید که این نوع گرماژ را انتخاب کنید؛ زیرا این ابعاد برای کادو کردن مناسب هستند. البته استفاده از کاغذ کادو تنها برای هدیه دادن نیست. شما می‌توانید برای زیباتر کردن دفتر و وسایل خود و حتی تزئین دیوار با طرح‌های مختلف از کاغذ کادو استفاده کنید.

.

شیوه چاپ کاغذ کادو

چاپ کاغذ کادو معمولا به دو شیوه دورو و یک رو انجام می‌پذیرد. کاغذهای کادوی تحریری معمولا باید به صورت یک رو چاپ شوند. زیرا این کاغذها سایه می‌اندازند و با توجه به این دورو چاپ شوند جلوه خوشایندی را برای کاغذ کادو بوجود نمی‌آورند. جنس آن کاغذ کادو متخلخل است پس در هنگام خرید کاغذ کادو به این موضوع دقت کنید.

خوبی کاغذهای کادو گلاسه این است که می‌توان آن‌ها را به صورت دورو استفاده کرد. زیرا چاپ آن‌ها به صورت دورو صورت می‌گیرد. چاپ دورو علاوه بر اینکه زیبایی خاصی به کاغذ می‌دهد می‌تواند در رنگ کاغذ نیز تاثیر بگذارد. همچنین کیفیت چاپ در کاغذهای گلاسه بسیار بالاتر است و به همین دلیل بیشتر افراد امروزه از این نوع کاغذ کادو استفاده می‌کنند.

.

قیمت خرید کادو

خرید کاغذ کادو می‌تواند باعث ایجاد صمیمت بیشتر در بین افراد شود. در هنگام خرید این کاغذ باید جنس و نوع آن را در نظر بگیرید. قیمت آن نیز مهم است و معمولا با توجه به جنس این کاغذ، قیمت آن نیز متغیر خواهد بود.

.
منابع :
.https://www.chapkhone.info

کاغذ کادو برای کودکان (راهنمای خرید)