ویژگی های سالن ورزشی مناسب برای کودکان

هیچ وقت برای تشویق فعالیت فیزیکی در کودکان، با قرار دادن آنها در فعالیت های سرگرم کننده و تناسب اندام و ورزش زود نیست. پزشکان می گویند شرکت در فعالیت های مختلف، مهارت های حرکتی ماهیچه ها را توسعه داده و خطر ایجاد آسیب های بیش از حد را کاهش می دهد.
.

ضرورت تناسب اندام برای کودکان

در دستورالعمل های فعالیت فیزیکی آمریکایی ها، وزارت سلامتی و خدمات انسانی ایالات متحده آمریکا (HHS) که منبع معتبری است، به کودکان و نوجوانان ۶ تا ۱۷ ساله توصیه می کند که هر روز حداقل یک ساعت ورزش هوازی متوسط ​​تا شدید انجام دهند. فعالیت های قدرتی که ماهیچه می سازد نیز باید حداقل سه روز در هفته بخشی از یک برنامه ورزشی ۶۰ دقیقه ای باشند.

وقتی به دنبال سالن بدنسازی هستید، بهتر است ابتدا جستجو را در منطقه محلی خود شروع کنید. برای انجام این کار، کافی است به راحتی سالن های بدنسازی را در منطقه خود در گوگل جستجو کنید و موقعیت آنها را نسبت به خانه خود بررسی کنید.

سالن های بدنسازی منطقه خود را بررسی کنید و به تدریج از محل خود دور شوید تا سالنی را پیدا کنید که برای شما عالی باشد. مهم است به خاطر داشته باشید که سالن های بدنسازی در منطقه شما می توانند از مکانی به مکان دیگر بسیار متفاوت باشند، بنابراین مهم است که قبل از تصمیم گیری نهایی، چند مورد را بررسی کنید.

عضویت در باشگاه باله و ژیمناستیک مناسب می تواند حرفه ژیمناستیک یا به طور کلی تجربه ورزش را بسازد یا آن را خراب کند. از آنجا که سالن های ورزشی مدرن امکانات و امکانات رفاهی بسیاری را ارائه می دهند ، هزینه عضویت در سالن های ورزشی بسیار متفاوت است.

در ادامه این مطلب با ما همراه باشید، تا بدانید هنگام انتخاب سالن بدنسازی برای کودک خود باید به چه نکاتی توجه کنید.

.

تجهیزات را بررسی کنید

ایمنی در هر ورزشی نکته کلیدی است، به ویژه در ورزشی مانند ژیمناستیک. اگر فرزند خود را به یک باشگاه ژیمناستیک ثبتنام کرده اید، باید مطمئن شوید که آنها دارای تجهیزات به روز و معتبر هستند. تجهیزات بی کیفیت، تجربه ضعیفی ایجاد کرده و از نظر ایمنی خطرناک محسوب می شود. مطمئن شوید که تجهیزات را به طور کامل بررسی کرده اید.

.

باشگاه های زنجیره ای ژیمناستیک و باله اسپین

اگر بدنبال سالن ورزشی به روز باشید که فرصت های رقابتی را به فرزند شما ارائه میدهد و دارای کادر مربیگری بسیار آموزش دیده و متخصص باشد، در باشگاه ژیمناستیک تخصصی اسپین ما متعهد هستیم که با ارائه یک سالن ورزشی تمیز و با کارکنان خوب، به ورزشکاران خود کمک کنیم تا بتوانند مهارت های خود را توسعه دهند.

.

کادر مربیگری را بررسی کنید

مهمترین جنبه هر سالن ورزشی، کادر مربیگری است. مهم نیست که امکانات چقدر عالی باشد، اگر مربیان مجرب و متخصص نداشته باشد، فرزند شما موفقیتی در ورزش نخواهد داشت. مربیان باید مثبت اندیش باشند و به ورزشکاران خود انگیزه دهند. آنها باید نه تنها در مورد خود ورزش، بلکه در مورد نحوه مربیگری ورزش بسیار آگاه باشند.

.

بررسی بهداشت سالن ورزشی

رعایت اصول بهداشتی بخش مهمی از باشگاه ورزشی است. تعداد زیادی ورزشکار در نزدیکی هم ورزش می کنند، بنابراین مطمئن شوید که کارکنان وقت و تلاش خود را صرف ایجاد فضایی تمیز و سالم برای یادگیری فرزند شما می کنند.

.

ایمنی و آسایش

حتماً از تمام باشگاهای ورزشی که مد نظر دارید بازدید کنید. بهتر است درخواست ورود به صورت مهمان کنید تا بتوانید قبل از پرداخت، محیط را برای کودکتان بررسی کنید که آیا تجهیزات تمیز هستند و به خوبی نگهداری می شوند؟ آیا اعضا تشویق می شوند که بعد از استفاده از تجهیزات، آنها را با اسپری زده یا پاک کنند؟ آیا پرسنل دلسوز هنرجو، مفید و آگاه هستند؟ به طور کلی، آیا اینجا مورد تاییدتان هست یا خیر.

.

به کلاس ها و مسابقه هایی که در باشگاه برگذاری می شود، توجه کنید

برای فهمیدن همه چیز در مورد کلاس های ارائه شده، وقت بگذارید. اگر رقابت برای شما و کودکتان مهم است، حتماً باشگاهی را انتخاب کنید که هم کلاس های رقابتی و هم تیمی ارائه دهد. همچنین، گواهینامه های سالن ورزشی و مربیان را ببینید و آنها را بررسی کنید تا مطمئن شوید که آنها می توانند نوع فعالیت ورزشی شما و فرزند شما را تسهیل کنند.

.
منابع :
.https://wikivand.ir

ویژگی های سالن ورزشی مناسب برای کودکان