انواع ابزار شعبده بازی

ابزار توپ و قندان سحر آمیز:

یکی از ارزان‌ترین وسایل شعبده است. درون این قندان یک توپ قرار دارد که شما می‌توانید توپ درون آن را به شخص مورد نظر بدهید و قندان خالی را به او نمایش دهید. سپس با خواندن یک ورد می توانید توپ را درون قندان ظاهر کرده تا همه از کار شما لذت ببرند. البته شما می‌توانید مجدد توپ را غیب کنید و یا آن را به دوست خود بدهید و مجدد آن را ظاهر کنید این قندان دارای توپ نامحدود است.

.

ابزار پاکت سیگار جادویی:

در واقع شما چیزی را که به تماشاگران نشان می‌دهید یک پاکت پر از سیگار است، البته سیگارهای درون آن واقعی نیستند و ماکت هستند. شما وقتی پاکت سیگار را درون جعبه قرار می‌دهید و با انداختن یک پارچه روی پاکت و خواندن یک ورد جادویی تمام سیگارهای پاکت را غیب می‌کنید توجه همگان به طرف شما جلب می‌شود. توجه داشته باشید یک تردستی تا زمانی برای شما جذاب است که دیگران حقه شما را ندانند، پس مراقب اسرار کار خود باشید.

.

ابزار عصای جادویی بالا رونده:

شما با داشتن این وسیله می‌توانید جلوی چشم تماشاچی نمایش خود را اجرا کنید، برای اجرا کافی است، عصا را در دست گرفته و روی آن تمرکز کنید یا روی عصای خود یک ورد جادویی بخوانید، در این لحظه عصای شما بدون هیچ حقه‌ای برخلاف نیروی جاذبه زمین شروع به بالا رفتن می‌کند. اگر تماشاچی زیادی پاپیچ قضیه شد می‌توانید به او اجازه دهید تا از نزدیک کار را مشاهده کند و از وجود آهنربا و دیگر حقه‌ها اطمینان حاصل کند.

.

ابزار تاس منفجر شونده:

این تاس خاصیت جادویی دارد و شما می‌توانید آن را به تماشاچیان نشان دهید و با انجام یک حقه ساده آن را به تاس‌های کوچکتر تبدیل کنید. زیبایی این نمایش در آن است که شما می‌توانید تاس‌های کوچک را برای بررسی به دست تماشاگران بدهید. شما می‌توانید تاس بزرگ را غیب کرده و به جای آن یک تاس کوچک را در جیب یا پشت گوش یکی از تماشاگران ظاهر کنید. مطمئن باشید همه با دیدن این کار شگفت زده خواهند شد.

.

جعبه ابزار وسایل شعبده:

اگر به هر دلیل دوست ندارید که وسایل شعبده بازی را به صورت تکی خریداری کنید، برای شما عزیزان پک‌های آموزشی وجود دارد که با خرید این مجموعه‌ها شما می‌توانید کلی ترفند جالب را یاد گرفته و تک تک آن‌ها را به نمایش بگذارید. درون این مجموعه‌ها معمولا یک سی‌دی آموزشی وجود دارد که با تماشای فیلم‌های آموزشی می‌توانید بدون هیچ دوره‌ای به صورت غیر حضوری تمام تکنیک‌ها را پیاده کنید.

.
منابع :
.https://kimik.ir

انواع ابزار شعبده بازی