بیرون رفتن با کودکان برای غذا خوردن

◉ اگر کودک شما بسیار کوچک است، در رستوران، روی صندلی اتومبیل یا کالسکه خواهد خوابید؛ فقط باید قبل از رفتن غذای او را بدهید تا خوب، بخوابد.

◉ اگر فرزند شما کمی بزرگ تر است، چیزی برای خوردن اوآماده کنید (مثل بیسکویت) چرا که ممکن است ارائه خدمات در رستوران کند باشد و او نتواند انتظار بکشد.

◉ برخی انواع صندلی های پارچه ای قابل انتقال وجود دارد که می توان بر سر هر میزی از آن ها استفاده کرد؛ این نوع صندلی ها برای نشستن کودکان در رستورانها مناسب است.

◉ اگر در رستوران صندلی بلندی مخصوص کودکان نیافتید، پشتی صندلی اتومبیل را در آورید و در روی صندلی عادی رستوران قرار دهید و کودکتان را در روی آن در کنار خودتان بنشانید.

◉ اگر در اتومبیل از متکا برای رانندگی استفاده می کنید می توانید از آن در رستوران و سینما استفاده کنید تا کودک بتواند تصاویر را ببیند.

◉ اگر کودک را بر روی تعدادی کتاب یا ژاکت و کاپشن نشاندید، او را با کمربندی به پشت صندلی ببندید.

◉ هنگام رستوران رفتن با کودک بهتر است اسباب‌بازی‌های موردعلاقه کودک را همراه خود ببرید. برخی از اسباب‌بازی‌ها زمان زیادی را از بچه گرفته و او را به‌خوبی مشغول می‌کنند. فقط به این نکته توجه کنید که اسباب‌بازی نباید صدادار باشد چون به‌ خودی‌خود در ایجاد سروصدا مؤثر خواهد بود.

.
منابع :
.https://zarafeyejadooyi.com

بیرون رفتن با کودکان برای غذا خوردن