ویژگی های یک شرکت باربری خوب

مهم ترین وظایف شرکت باربری چیست ؟

 

اعلام دقیق هزینه به مشتری

جای تاسف است که بگوییم بعضی از شرکت های باربری مسئولیت خود را درباره اعلام نرخ و هزینه دقیق به مشتری انجام نمی دهند و قیمتی که به مشتری اعلام می کنند قبل و بعد از اسباب کشی متفاوت است. این موضوع می تواند زمینه را برای سلب اعتماد برای مشتری فراهم آورد. توصیه می کنیم شرکت های باربری با محاسبه کردن مواردی مانند حجم  و نوع بار ، طول راه ، نوع ماشین ترانزیت و بسیاری از پارامترهای دیگر اقدام به محاسبه دقیق هزینه باربری کنند و آن را قبل از اسباب کشی به مشتریان خود اعلام بدارند. در مطالب گذشته به عوامل موثر بر هزینه باربری اشاره کردیم. اگر در زمان اسباب کشی و حمل و نقل با مواردی مثل تغییر مسیر ، افزایش وزن بار و …. مواجه شدید می توانید نرخ را بر اساس آن عوض کنید.

.

ارائه مشاوره به مشتریان

به طور معمول شرکت های باربری دارای تیمی حرفه ای متشکل از چند مشاور ، برای مشاوره دادن به مشتریان آماده هستند. به طور نمونه آن ها می توانند بهترین ماشین باربری و ایده آل ترین روز و ساعت را برای باربری به مشتریان خود پیشنهاد بدهند. از دیگر وظایف شرکت باربری ارائه راهنمایی های صحیح به مشتری است. به این معنی که در بعضی از ساعات روز مانند ساعات تاریک ، بعد از غروب و شب باربری سخت است. چون عواملی مانند عدم وجود نور کافی سبب می شود که در حین چیدن اسباب درون ماشین و تخلیه بار آن دچار مشکل شوید. این موضوع موجب می شود که مشتری بهترین ساعت را برای بارگیری و تخلیه بار انتخاب کند.

.

انتخاب بهترین نوع ماشین باربری

در واقع بعضی برخی از ماشین های ترانزیت و باربری مثل وانت و نیسان از هزینه پایین تری برای جابجایی برخوردار هستند. این موضوع سبب خواهد شد تا بسیاری از مشتریان فکر کنند که انتخاب این ماشین ها می تواند برای آن ها گزینه ایده آلی باشد. در صورتی که این تفکر کاملا اشتباه است. وانت و نیسان برای بارهایی با حجم پایین و وزن کم مناسب هستند و نمی توانند بارهایی بیشتر از ظرفیت خود حمل کنند. در مقابل ماشین هایی مثل انواع کامیون و تریلی برای جابجایی بارهایی با حجم و ظرفیت بالا گزینه ماسبی محسوب می شوند. ویژگی شرکت باربری این است که به خوبی بر این قضیه واقف هستند و اطلاع دارند که نباید بخاطر سود و دریافت پول بیشتر از مشتریان ، آن ها را ترغیب به استفاده از ماشین های سنگین و پر هزینه برای بارهای سبک کنند.

.

انجام تعهدات در ارائه خدمات

مهم ترین ویژگی شرکت باربری و یکی از ضروری ترین مسئولیت های او این است که به تمام تعهدات خود در قرارداد عمل کنند. چون در قبال هر کدام از این موارد هزینه دریافت خواهند کرد. قطع به یقین مشتریان در زمان مراجعه به شرکت های باربری و سپردن امور به او برنامه ریزی دارند و هنگامی که شرکت از تعهدات خود پیروی نمی کند تمام برنامه های مشتری بهم می ریزید.

.

ویژگی های باربری خوب:

◉ داشتن رانندگانی دلسوز و حرفه ای با تسلط کامل به راه ها

◉ پاسخگویی و همکاری و بهترین مشاوره در زمینه اسباب کشی را به مشتریان ارائه دهد

◉ قیمت مناسب برای اسباب کشی داشته باشد

◉ دارای بهترین ماشین های باربری و حمل بار باشد

◉ کارگران باربری خوش اخلاق و مسئولیت پذیر باشند

◉ نیروی با تجربه و مسلط در مسائل فنی اسباب کشی

◉ دارای بهترین ابزارها و وسایل مورد نیاز بسته بندی اثاثیه باشد

◉ مسئولان باربری باید انتقاد پذیر باشد

◉ سرویس دهی در طول شبانه روز و در تمام نقاط تهران داشته باشد

◉ سرعت در انجام کارهایش داشته باشد

◉ تعداد خودروها باید مناسب باشد.

◉ محل توقف خودروها در محل شرکت باید مناسب باشد.

◉ داشتن تجهیزات ایمنی و رفاهی در دفتر باربری.

◉ شامل مدیریت حرفه ای.

◉ مهارت راننده در بستن باربند و اتصالات و سالم رسوندن وسایل شکستنی به مقصد.

◉ خودروی حمل بار میبایست در بغل اتاقک عقب نام شرکت باربری را نوشته باشد.

◉ باید از تکنولوژی های مدرن مثل نرم افزار و نقشه برای رصد بار استفاده کنند.

.
منابع :

.https://tamamkarmazand.ir
.https://vazmeh.com

ویژگی های یک شرکت باربری خوب