توصیه‌هایی ابتدایی برای آموزش نقاشی به سبک رنگ روغن

اگر به دنبال جایی برای آموزش نقاشی هستید، به سادگی می‌توانید در خانه یک کارگاه آموزش نقاشی درست کنید. هم‌چنین می‌توانید نور آن را با نور طبیعی خورشید تامین کنید. اتاقی که برای کارگاه آموزش نقاشی انتخاب می‌کنید باید به اندازه‌ای باشد که حداقل شش نفر به راحتی در آن جا بگیرند. چند سه پایه‌ی نقاشی، چهار پایه و لوازم نقاشی خریداری کنید و در کارگاه آموزش نقاشی قرار دهید. اگر به شروع کار آموزش نقاشی علاقه دارید، در ادامه توصیه‌هایی ابتدایی برای کارگاهآموزش نقاشی رنگ روغن آورده‌ایم که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.
.

مقدمه‌ای بر رنگ روغن: تن

کار آموزش نقاشی رنگ روغن را با مقادیر تن رنگ و نقاشی‌های ساده شروع کنید تا به حس رنگ روغن عادت کنید. مفهوم Notan بسیار دوست داشتنی است و در ژاپنی به معنای هارمونی نور تیره است که شما آن را با مشکی و سفید نقاشی می‌کنید و انتخاب می‌کنید کدام شکل را مشکی و کدام شکا را سفید نقاشی کنید. این‌کار برای تازه کارهای آموزش نقاشی قدری دشوار است اما کار کردن فقط با پنج تن کمی از هیجان و گیرایی میان نور و تاریکی را قابل دسترس می‌کند. بنابراین همه‌ی هنر جویان یک کار نمونه انجام می‌دهند و یک مقیاس خاکستری را ترکیب کردند تا با آن نقاشی کنند.

  • سفید
  • خاکستری روشن
  • خاکستری متوسط
  • خاکستری تیره
  • سیاه
این کار هنرجویان آموزش نقاشی را با استفاده از رنگ روغن، ترکیب کرده آن و نقاشی به صورت تونالیته آشنا می‌کند. هنرجویان مبتدی دوست دارند یک پارچ آبی با رنگ آبی نقاشی کنند و کمی هم سایه روشن به آن بزنند. اما اگر با تونالیته‌ی خاکستری شروع کنند و سپس سراغ نقاشی با رنگ بروند، این کار باعث می‌شود که بتوانند با مد نظر قرار دادن تونالیته فکر کنند.
وقتی هرجویان تازه کار با موضوعی انتزاعی به چالش کشیده می‌شوند، جذب کار شده و کمتر دستپاچه شده و خود را نمی‌بازند. پس از انجام نمونه کار تونالیته، هنرجویان یک نقاشی کوچک را با رنگ قهوه‌ای مایل به زرد بر روی گسو شروع کنند و تصویر یک شی بی جان را با قهوه ای ملایم و رقیق بکشند. کار با رنگ روغن مانند کار با آبرنگ ترسناک نیست چون می توانید مرتبا در آن تغییراتی به وجود بیاورید.

.
منابع :
.https://www.irangan.com

توصیه‌هایی ابتدایی برای آموزش نقاشی به سبک رنگ روغن